Polityka prywatności

Kim jesteśmy

Dzień dobry! Witam Cię na naszej stronie internetowej. Zależy nam na Twojej prywatności, dlatego przygotowaliśmy tę politykę, abyś dokładnie wiedział, jakie informacje zbieramy i w jaki sposób z nich korzystamy w związku z funkcjonowaniem strony internetowej https://ubranewnetrza.pl

Administratorem strony jest Anita Burda  reprezentującą firmę Ubrane Wnętrza.

W jaki sposób pozyskujemy Twoje dane ?

Przekazujesz je nam dodając komentarz, opinię o usłudze lub kontaktujesz się z nami.

Jakie dane na Twój temat posiadamy?

Przetwarzamy jedynie niezbędne informacje takie jak:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • dane zawarte w korespondencji do nas kierowanej,
  • adres IP,
  • wizerunek (zdjęcie profilowe),
  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, z której korzystasz

Z kim możesz się kontaktować w sprawie Twoich danych?

Kontakt z Administratorem jest możliwy w formie dokumentowej, za pośrednictwem korespondencji mailowej, przy
wykorzystaniu adresu e-mail: kontakt@ubranewnetrza.pl

Komentarze

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.

Anonimizowany ciąg znaków utworzony z twojego adresu e-mail (zwany też hashem) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jest używany. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna pod adresem: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Media

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.

Ciasteczka

Jeśli skomentujesz coś w witrynie, będzie można wybrać opcję zapisu nazwy, adresu e-mail i witryny internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. Nie zawiera ono żadnych danych osobistych i zostanie usunięte, kiedy przeglądarka zostanie zamknięta.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Z kim dzielimy się danymi

Jeśli zażądasz zresetowania hasła, twój adres IP zostanie dołączony do wysyłanej wiadomości.

Jak długo przechowujemy twoje dane

1. Dane osobowe są przetwarzane:
a) przez okres świadczenia usługi,
b) do momentu wycofania wyrażonej zgody;
c) do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania
danych.
2. W niektórych sytuacjach może być konieczne wydłużenie czasu przechowywania Twoich danych osobowych w celu ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Stosujemy to wydłużenie zgodnie z obowiązującym prawem, zapewniając integralność procesów.
3. Upływ okresu przetwarzania skutkuje usuwaniem lub anonimizacją danych.

Jakie masz prawa do swoich danych

Uprawnienia związane z Przetwarzaniem Danych Osobowych zgodnie z RODO

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO), przysługują Ci następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych:
*Prawo do Informacji:* Prawo do uzyskania pełnych informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych.
*Prawo Dostępu:* Prawo do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzamy Twoje dane, oraz dostępu do nich.
*Prawo do Poprawiania Danych:* Prawo do korygowania nieprawidłowych lub niekompletnych danych.
*Prawo do Usunięcia:* Prawo do żądania usunięcia danych w określonych sytuacjach.
*Prawo do Ograniczenia Przetwarzania:* Prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych w określonych przypadkach.
*Prawo do Przenoszenia Danych:*
Prawo do otrzymania danych w formie przenośnej i przekazania ich innemu administratorowi.
*Prawo do Sprzeciwu:* Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w określonych sytuacjach.
*Prawo do Zgłaszania Skarg:* Prawo złożenia skargi do organu nadzorczego, jeśli uważasz, że przetwarzanie danych narusza RODO.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności, a w przypadku pytań lub realizacji uprawnień, prosimy o kontakt.

Gdzie wysyłamy twoje dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.